Compromís per Monòver vol expressar la seua adhesió a les reivindicacions que promou la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH), ja que entenem que la situació actual del mercat immobiliari, els desnonaments i els drames familiars conseqüents són deguts a la política erràtica duta a terme per PSOE i PP, que sempre ha anteposat els interessos dels bancs, per davant de les necessitats i les realitats vitals de les persones. Per això, volem exposar la nostra solidaritat inequívoca amb les persones que estan patint a causa d’esta desgraciada crisi que s’ha convertit en estafa.

Per tot això, Compromís per Monòver vol demanar a l’Ajuntament que ature, en la mesura de les seues possibilitats, els processos de desnonament que hi haja en marxa i vol instar els poders polítics competents a revisar, d’una vegada per totes, seguint les instruccions emeses des de Brussel·les, una llei hipotecària damnosa amb les persones i profundament anacrònica, en comptes de criminalitzar els afectats com si foren terroristes o delinqüents.